Vragen/berichten van Tijs Robbens (147)

vragen/berichten waarop is gereageerd (110) Antwoorden Recente activiteiten

"Veerle, bij onze laatste controle van volksgezondheid heb ik hier naar gevraagd. Ma…"

Tijs Robbens heeft 9 Jul 2014 gereageerd op whirlpools - metingen chloor en ph

10 30 Sept 2014
Antwoord van Marc Supeley

"Beste Gino, Wij werken daar niet mee, maar ik weet dat wij onze faience tegels op d…"

Tijs Robbens heeft 9 Jul 2014 gereageerd op overloopgoten.....betonrot

1 9 Jul 2014
Antwoord van Tijs Robbens

"Voor het kitmiddel zal ik even onze technieker bevragen. Sowieso gebruiken wij hier…"

Tijs Robbens heeft 21 Mei 2014 gereageerd op kitmiddel + manuele stofzuiger

2 21 Mei 2014
Antwoord van Tijs Robbens

"http://www.aquadrolics.nl/ en http://www.vanegdom.nl/nl/ hebben speel elementen, mis…"

Tijs Robbens heeft 13 Mei 2014 gereageerd op vernieuwen speelelementen kleuterbad

2 13 Mei 2014
Antwoord van Rozemarijn

"Een goeie vraag waarop ik ook wel antwoord zou willen, van iemand die meer over rech…"

Tijs Robbens heeft 8 Apr 2014 gereageerd op Redders van een zwemclub als vrijwilliger inschakelen tijdens de cluburen zonder aanweigheid eigen redders

7 17 Jun 2014
Antwoord van Veerle De Clercq

"Beste Jens, Wij werken met producten van Euronet. Voor de kades gebruiken wij dagel…"

Tijs Robbens heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Kuisplan zwembad

2 9 Feb 2015
Antwoord van Thomas Fonteyne

"Beste Mieke, wij werken met toezichters als back-up, of bij ziekte. Dit is ons onde…"

Tijs Robbens heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op toezichters inschakelen

2 27 Mrt 2014
Antwoord van Tijs Robbens

"Als het water uit dat gewoon circuit komt, is de chloor toch altijd ok? Omdat je sow…"

Tijs Robbens heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op whirlpools - metingen chloor en ph

10 30 Sept 2014
Antwoord van Marc Supeley

"Onze whirlpools trekken per beurt water uit het circuit van ons kinderbad, en na de…"

Tijs Robbens heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op whirlpools - metingen chloor en ph

10 30 Sept 2014
Antwoord van Marc Supeley

"In Dendermonde werken wij nog steeds met de klassieke natriumhypochloriet desinfecti…"

Tijs Robbens heeft 17 Feb 2014 gereageerd op Referenties voor keuze waterbehandeling: zoutelektrolyse of natriumhypochloriet uit bulk

5 29 Mrt 2014
Antwoord van marc supeley

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden