Ik heb asap even jullie mening / hulp nodig.

Er werd zonet een nieuwe sporvloer aangelegd in de kleine sportzaal. We kozen voor een multifunctionele puntelastische sportvloer uit polyurethaan.

Ik merk vandaag op (vorige week is de vloer aangelegd) dat er hier en daar kleine blaasjes en ook oneffenheden zitten in de nieuwe vloer. Volgens de firma die dit aangelegd heeft is dit normaal en zou dit nog wegtrekken na verloop van tijd. Ik hoefde me geen zorgen te maken...

Mij lijkt dit niet normaal? Wat denken jullie hiervan? Wat doe ik best hiermee?

Ik voegde enkele foto's toe in bijlage ter illustratie.

Alvast bedankt voor jullie hulp en meningen!

Weergaven: 503

Bijlagen:

Reacties op vraag/bericht

Dag Rika,

Mij lijkt dit ook niet helemaal in orde, vooral over de oneffenheden maak ik mij zorgen. Ik zou hierover een pv laten opmaken en dit overmaken aan de firma. (Bespreek dit ook even met de dienst overheidsopdrachten).

grt
Jurgen

Rika,

Bij onze aanleg van dezelfde vloer vorig jaar geen blaasjes opgemerkt... Lijkt me inderdaad niet normaal.

mvg

Karine Pyl

Hoi Rika

Lijkt me inderdaad raar. Ik heb dat nooit gezien bij de aanleg van onze vloeren. Indien het nog niet de toplaag is, kan het wel zijn dat ze dit nog kunnen wegwerken met de coating. Neem voldoende foto's en plaats het desnoods in het opleververslag.

Gtn

Helena

Dag Rika

Wij hebben ook gelijkaardige problemen met onze vloer. Dit trekt niet weg!!!

Stuur ev een mail naar sport@denderleeuw.be en ik geef je al onze informatie door.

Dag Rika

Dat ziet er niet goed uit.

Ik zou zeker de reeds gegeven goeie raad opvolgen.

PV opstellen, voldoende foto's bijhouden en de firma in gebreke stellen.

Veel succes!!

Marc

Bedankt allemaal voor jullie zeer snelle reacties!

Ik heb ondertussen nog verder contact gehad met de verantwoordelijke van de firma. Telefonisch stelde hij voor om nog een extra (top)verflaag aan te brengen bovenop. Dat leek mij (gezien jullie reacties en de extra info via Ann) ook geen goeie oplossing.

Na wat extra aandringen heeft hij beloofd om vandaag toch nog langs te komen om de situatie ter plaatse te bekijken.

Als dat niets oplevert, dan wordt er een PV opgesteld.

Ik wilde toch even de voorlopige 'goede' afloop laten weten!

De leverancier zag ondertussen zelf de fout in en zij zullen dit recht zetten.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden