Beste,

Zijn er nog andere sportdiensten die gebruik maken van het programma I-school om online in te schrijven voor (sport)activiteiten. 

Alvast bedankt voor de reactie

mvg

Ben Martens

Weergaven: 341

Reacties op vraag/bericht

Dag Ben

Wij werken ermee en voorlopig is het regelrechte ramp.
Ik heb enkel heel slechte ervaringen.

Marc

Hallo,

Hier in Anzegem werken wij samen met de jeugddienst, buitenschoolse kinderopvang en sport met i-school.

Nu reeds 3 jaar, het eerste jaar was moeilijk, maar nu werkt het voor ons prima.

mvg Sybille Geenens

Sportdienst Anzegem

Wij werken met i-School voor de inschrijvingen van BKO, speelpleinwerking en sportactiviteiten. We werken met i-Rent voor de verhuur van de (sport)accommodatie.

Voor beide programma's hebben we een inwerkperiode nodig gehad, maar ik denk dat dit bij elk nieuw programma is.

Nu werken beiden goed en worden we goed geholpen indien er toch nog aanpassingen nodig zijn.

In Zingem werken we hier sinds april 2017 mee (speelpleinwerking, BKO, sport). Momenteel loopt nu alles wel, maar in het begin hebben we hier ook heel veel zitten op vloeken. De begeleiding van I-school uit vond ik niet zo goed... Pas op! Er zal wel een meerkost gevraagd worden door de leverancier van het boekhoudprogramma (hier Alfa van Schaubroeck) voor het maken van de koppeling. Hiervoor werden we niet gewaarschuwd. Tip: betrek op tijd uw financiële dienst bij + online provider.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden