Hallo Colega's,

 

De gemeente Bornem gaat dit jaar een onderhoudsreiniging laten uitvoeren aan de atletiekpiste.

Kan iemand mij enig info hierover bezorgen. (firma’s, ervaringen, beschrijving werkzaamheden, …)

 

Alvast bedankt.

 

Frank De bruyn
Sportfunctionaris
Gemeente Bornem
Sportdienst
 
Barelstraat 111b | 2880 Bornem | T 038896500 | F 038994348
 

Weergaven: 763

Reacties op vraag/bericht

Steek uw licht eens op in Kortenberg, ik weet dat ze daar de piste gereinigd hebben (ofwel vernieuwd, dat kan ook).

Wij lieten vorig jaar een grondige reiniging + herbelijning uitvoeren in Torhout.  Ik mail je ons lastenboek door.

Frank,

In het provinciaal Domein Dommelhof heeft de firma Derriks uit Borgloon (google eens, legt kunststofvelden aan) de firma gereinigd met een hogedruk. Een kleine tankwagen met hogedruksproeiers rijdt over de baan (2x laten doen om strepen van de eerste maal weg te werken). Men had ons voorspeld dat de belijning hieronder zou lijden. Deze slijtage was minimaal.

In Oostende heeft men dat door een andere firma laten doen, ik dacht met stoom, met veel problemen. Informeer daar ook maar eens.

Kostprijs ken ik niet hier in Dommelhof. Was in ieder geval een geslaagde operatie.

In Boechout gebeurt dit jaarlijks door sportinfrabouw. Tot nu toe hebben we hier geen klachten over.

In Kapellen gebeurt dit jaarlijks ook met hogedruk door de firma Hebbelinck uit Lokeren

omdat onze piste midden in een park ligt.

Na 6 jaar is onze belijning op bepaalde plaatsen wel aan het verdwijnen.

kostprijs +/- 4.000 euro.

 

In Zwijndrecht hebben zowel Sportinfrabouw (Essen) als Hebbelinck (Lokeren) de piste al gereinigd.

Van beide tevreden, Hebbelicnck iets duurder.

 

Beste,

ook in hechtel-eksel wordt dit jaarlijks gedaan door de firma Hebbelynck uit lokeren. Zijn hier heel tevreden over en was naar prijs een stuk goedkoper ten opzichte van DLC Cleaning. Sportinfrabouw hebben wij niet gecontacteerd wegens eerdere problemen

Dag Frank

In Sint-Truiden hebben we de atletiekpiste laten reinigen en de lijnen laten herschilderen in 2010. Dat gebeurde door Derriks NV van Borgloon. Dit gebeurde bij onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking. Het lastenboek kan je opvragen bij info.architectuur@sint-truiden.be of bij info.technischedienst@sint-truiden.be

De piste wordt niet jaarlijks gereinigd juist om de belijning te ontzien.

Groetjes

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden