Beheerders sportinfrastructuur forum (476)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Wandbekleding

Collega's, Ik ben op zoek naar een brandveilige en schokabsorberende wandbekleding voor onze sportzaal. De klassiekers van de sportfirma's…

Begonnen door Helena Van Remoortel

1 3 Feb 2015
Antwoord van Sportdienst SGW

Stadionkussentjes voor betonnen tribune

Collega's Ik ben op zoek naar kussentjes om op een tribune te plaatsen. Ik had mooie blauwe gevonden, maar nu blijken deze niet meer beschi…

Begonnen door Helena Van Remoortel

0 27 Jan 2015

Kleedkamers sporthal

Beste collega's, Zijn er sporthallen waar er gewerkt wordt met lockers in de kleedkamers? In het najaar starten de werken voor de bouw va…

Begonnen door Ivo Vandenkerkhove

1 26 Jan 2015
Antwoord van Frank Malisse

Handleiding/Technisch draaiboek voor zaalwachters

Hey collega's, We willen in Turnhout een 'handleiding' maken voor nieuwe zaalwachters. Tevens is dit de kans om de huidige taken van de zaa…

Begonnen door Laure Aerts

3 21 Jan 2015
Antwoord van Griet Bonamie

Sportaccommodatie verhuren zonder toezicht?

Sinds dit jaar werd er gesnoeid in het aantal toezichters voor de sportaccommodaties.  Heeft iemand ervaring met het verhuren van een relat…

Begonnen door Heidi Trio

4 8 Dec 2014
Antwoord van Davy Rasschaert

Kaatsmuur in sporthal

Dag collega's De kaatsclub stelt de vraag om in de sporthal een kaatsmuur te voorzien. Onze muur is niet vlak... Zijn er sporthallen die a…

Begonnen door Veerle De Clercq

2 20 Nov 2014
Antwoord van Freddy Vandercammen

Led-verlichting

Collega's, Wie heeft ervaring met LED verlichting in sporthallen? Positief? Negatief? Wij overwegen de huidige lampen in onze zaal te verv…

Begonnen door Sportdienst SGW

5 20 Nov 2014
Antwoord van Sportdienst SGW

Architect/cofinanciering voetbalchalets

Collega's In Mechelen zal er de komende jaren op buiteninfrastructuur ingezet worden, meer bepaald op voetbalinfrastructuren. Daarom heb…

Begonnen door Katrien Vandessel

0 18 Nov 2014

AED defibrillator voor sporthal

Collega’s, Wij overwegen om een AED-defibrillator te plaatsen in de sporthal van Sint-Amands. Om dit budgettair te kunnen inplannen had ik…

Begonnen door Joris De keersmaecker

3 6 Nov 2014
Antwoord van Anne Baeten

Led verlichting

In het nieuwe tenniscentrum van Kim Clijsters in Bree heeft Electro Van de Sande (www.elv.be) uit Hasselt ledverlichting geplaatst. Kim hee…

Begonnen door René Schreurs

1 6 Nov 2014
Antwoord van Netwerk Lokaal Sportbeleid

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden