"Nee, bij ons is het niet volledig automatisch want we hebben geen ticketscanner aan de ingang. Wij hadden wel een oplossing gevonden met voorgeprogrammeerde polsbandjes via onze automaat.
Momenteel hanteren we echter een ander systeem waarbij elke…"
"Dag SiskaWe hebben inderdaad, zoals veel zwembaden denk ik, een tarief voor kinderen, volwassenen en "gepensioneerden".
Zelf ben ik voorstander van 1 tarief, maar daar is de wereld nog niet rijp voor.We hebben nu een centrale balie die…"
"Beste Stijn,
Bedankt voor de info.
Hebben jullie veel verschillende tarieven? Ik zie 65+ alvast als voordeeltarief staan.
Mag ik vragen op welke uren jullie de balie nog bemannen?
alvast bedankt.
Siska"
"Dag Siska
Wij werken ook zoveel mogelijk digitaal: tickets kunnen on line of via de kiosk gekocht worden. De zwemmers hoeven hiervoor niet meer langs de balie passeren.
De mensen aan de balie dienen nu niet altijd aanwezig te zijn en als ze…"
"Dag Siska, in Lebbeke hebben we een self-service-kiosk staan aan de inkom van het zwembad. Verder kunnen de mensen ook online reserveren via onze webwinkel op de gemeentelijke website. Klanten krijgen in beide gevallen een QR code waarmee ze zwembad…"
Beste collega's,zijn er onder jullie die werken met een volledig automatische toegang? Dit betekent dat er geen personeel meer aan de kassa zit. De bezoekers nemen een ticket aan de automaat, scannen hun ticket en krijgen zo toegang tot de kleedkamers.Bij ons zouden ze willen overschakelen naar een dergelijk systeem met automaat en dan een volledig automatische toegang.Mochten er onder jullie zijn die hier ervaring mee hebben (goed of slecht), gelieve mij jullie ervaringen mee te delen.Alvast…See More
"Beste Tom,
Bij ons in Wingene hebben de grootste sportclubs een cafetaria in een gemeentelijk gebouw 'gekregen' om uit te baten. De clubs kregen een lege ruimte en moesten zelf instaan voor de inrichting ervan.
In bijlage de…"
"Beste,
Wij zijn ook gestart met dezelfde oefening in Wingene. Met sport hebben we een erkennings- en subsidiereglement, maar dat bestaat niet voor cultuur en jeugd. We willen voor alle verenigingen eenzelfde erkenningsreglement opmaken en dan ook…"
"Hey Marjolein,
Bij ons zijn de redders en de sportpromotor technisch werkloos. Wij hebben reeds de boodschap van onze algemeen directeur ontvangen dat er niemand meer dan 5 verlofdagen mag overzetten naar 2021. Al het verlof moet tijdig opgenomen…"
"Andrès,
De redders in Wingene zijn al 100% technisch werkloos sedert zaterdag 14/3.De mensen aan de kassa zijn 100% technisch werkloos sedert dinsdag 17/3.
Bij ons is er geen systeem van 100% dienstvrijstelling en 100% weddebehoud. Ik ben wel…"
"In Wingene mogen we 2 dagen/week van thuis uit werken. Wij moeten ons wel aan de stam- en glijtijden houden. Is dat bij jullie ook zo?
Wat gebeurt er met jullie als er een volledige lockdown komt? Technisch werkloos of…"
"Beste Sam,
Ook bij ons is er deze voormiddag overleg over wat er met de sportaccommodaties en sportactiviteiten moet gebeuren de komende weken.
Bij ons gaan ze er van uit dat het zwembad zal gesloten worden en dat er technische werkloosheid zal…"